Η μηχανή των ονείρων κάθε εφήβου.

Το RS 125 άλλαξε, κράτησε όμως από τον προκάτοχο του τον επιθετικό σπορ χαρακτήρα κάτι που φαίνεται και από τη νέα ποιο έντονη ουρά. Η εξάτμιση ξεπροβάλει κάτω από το φέρινγκ του οποίου τα χρώματα είναι εμπνευσμένα  από το μοντέλο που ανταγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι 3 προβολείς, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της ταυτότητας που κληρονόμησε από RS4 125.

rs125 3

 

Μια άλλη καινοτομία στο επίπεδο σχεδιασμού του νέου RS 125 είναι η επέκταση του χώρου φόρτωσης και ότι ως επιλογή μπορεί να έχει μια θύρα USB για τη φόρτιση κινητών συσκευών (στον έξτρα εξοπλισμό). Το σύστημα πέδησης του νέου Aprilia RS 125 είναι εξοπλισμένο στο μπροστινό μέρος ενός δίσκου 300 mm με ακτινωτό ακροφύσιο τεσσάρων εμβόλων, που υποστηρίζεται από το σύστημα ABS με μονοκάναλο ABS της Bosch. Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί ένα μονό δακτύλιο εμβόλου που «δαγκώνει» ένα δίσκο 220 mm.

rs125 2

Εκτός από τις συνηθισμένες πληροφορίες σχετικά με την ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, μπορείτε να λάβετε δεδομένα, όπως ένα χρονόμετρο μνήμης για 20 γύρους, μεταξύ πολλών άλλων και επίσης μέσω της εφαρμογής Aprilia App να μεταφέρετε αυτά τα δεδομένα σε ένα κινητό τηλέφωνο.

rs125 6

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το RS 125 μπορεί να δεχθεί το σύστημα shifte το όποιο μας μεταφέρει τεχνολογία MotoGP στην μοτοσυκλέτα μας παρέχοντας τη δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς να χρησιμοποιείται συμπλέκτης, με αποτέλεσμα την ελάχιστη πτώση των στροφών